Emir & Feriha اسعد واحدة – اليسا – مونتاج جديد
Emir & Feriha اسعد واحدة – اليسا – مونتاج جديد

Emir & Feriha اسعد واحدة – اليسا – مونتاج جديد

Admin . Posted in Videos 284 43 Comments

الفرحة اللي انا فيها دي كلها ترجع ليك وانا جنبك راضية و مرتاحه لكل ما فيك سبت انا كل الدنيا عشانك وهشاركك…
Video Rating: 4 / 5

النسخة الكاملة من أغنية لو غمضتن عيني ( لوما ) ل إليسا من كلمات و الحان مروان خوري elissa law (lawma) new longer version.
Video Rating: 4 / 5

Comments (43)

  • Nadjou Kabyle

    |

    J’ai peur de me réveiller un jour et de savoir que ma joie est passagère. 

    Reply

  • آلُصٍآگہ آلُطُآئيَہ بًنِتٌ بًغُدٍادٍ

    |

    Emir & Feriha اسعد واحدة – اليسا – مونتاج جديد: https:/روووووووووووعه/
    youtu.be/LUT8BuIFDt4

    Reply

  • rere ana

    |

    اسعد وحده ♥

    Reply

  • سعد العزاوي

    |

    روووووووعت واحلا م̷ـــِْט العسل

    Reply

  • ضحى العزي

    |

    حلوووووو روعة

    Reply

  • aysa daood

    |

  • احمد ابوالنصر

    |

    بحبك اليسا كتيررررررررررررررررررر. 

    Reply

  • nebras ghanem

    |

    بصراحة كل الكلمات تعجز عن وصف المطربة الرائعة اليسا روعةةةةةةةةة

    Reply

  • ‫امير الحب البلوي‬‎

    |

    Emir & Feriha اسعد واحدة – اليسا – مونتاج جديد: https:/روووووووووووعه/
    youtu.be/LUT8BuIFDt4

    Reply

  • وحآآر !! قرمآن

    |

    00966555591518

    Reply

  • Mohamed Elganzory

    |

    بجد احساس وزوق راقى جدا مرسى كتير ليكى

    Reply

  • Azz Azzra4

    |

  • amr abo Saif

    |

  • rema koko

    |

    روعه

    Reply

  • nour bsk

    |

    niCe elissa <3

    Reply

  • farah Slimani

    |

    مســـــــــاااااء الـــنــــور والـــســــعـــاادة
    #لـــــــــــو #الــيــســـا

    Reply

  • walaa mahmad

    |

  • joji jojo

    |

    اغنية اليسا (لو) الاغنية رووووعه بصراحه 

    Reply

  • النسمه المؤمنه

    |

    *لــــــــــــــو*
    *مـآعـآد الـقلـب يـتحملـكـ*

    Reply

  • sara elattar

    |

    لو غمضت عيني وغفيت عشت الحلم لحظة وصيحت ومن بعدها نسيت إرجع على بيتي المسا
    ضم البراءة وبوسا ياريتني ما خنت ضحكتها

    Reply

  • Sada Ismail

    |

    لو إهداء خاص جدا جدا جدا ؟!

    Reply

  • samira labelle

    |

    يسلملــــي الإإبدآأع .. المونتــآآآج رآآئع و الآغنييييييية عذآآآآآآآآآآب ..
    مشكوووور

    Reply

  • saro swage

    |

    اعجبتني كتير حلوه اكيد ما اليسا لمغنيتها

    Reply

  • ahmad jad

    |

    *لــــــــــــــو*
    *مـآعـآد الـقلـب يـتحملـكـ*

    Reply

  • husain mdmin

    |

    يكول المثل *زرعو لو حصدو ياريت* اااااااااخ ع لو اووووووف ع ياريت 

    Reply

  • INSAN SARIH

    |

  • ehsasel3alem

    |

    لايك و إشتراك بالقناة للمبدعين الإليساويين

    Reply

  • Karima Bekkaoui

    |

    لو ما…

    Reply

  • neononymous

    |

    تصميم رائع

    Reply

Leave a comment