عادل إمام في فيلم المتسول ..مشهد فين الحمار
عادل إمام في فيلم المتسول ..مشهد فين الحمار

عادل إمام في فيلم المتسول ..مشهد فين الحمار

Admin . Posted in Videos 204 27 Comments

صفحة الإعلامي المصري محمد الجزار الصحفي بجريدة الوطن القطرية علي اليوتيوب لمتابعة أحدث الفيديوهات على اليوتيوب وأخر الأخبار الرياضية العربية والعالمية تفضلوا…
Video Rating: 3 / 5

تمثيل عادل امام – حسين فهمي – محمود الجندي – عايدة رياض – جمال اسماعيل – مصطفى متولي – عبد الحفيظ التطاوي – احمد لوكسر – هانم محمد – محمد الصاوي – هشام عبد ا…
Video Rating: 4 / 5

Comments (27)

  • عبدالله عبدالعزيز

    |

    أهلا :
    الفنان عادل أمام بدأ كبارس
    ثم شبه أدوار صغيره .
    وسنوات حتي أعطاه الفنان
    فؤاد المهندس دور في أحد مسرحياته .

    ومنها بدأ يكون له حضور .
    حتي أصبح نجما كبيرا .

    أداوره كثيره . وفي بعضها
    مبالغه . والبعض منها ممتع
    ومضحك ك :
    المتسول .
    والزهايمر .
    وغيرها من الافلام.

    أما المسرحيات :
    فمدرسه المشاغبين
    وشاهد ماشاف حاجه .
    وغيرها .

    علي أي حال هو فنان
    له قيمه وأثر وتاريخ .

    ولكم أطيب التحيات .
    /أبوسلطان/
    ج : ٣٦/٣/١١

    

    Reply

  • عبدالله عبدالعزيز

    |

    ولكم أطيب التحيات .
    /أبوسلطان/
    ج : ٣٦/٣/١١

    Reply

  • malek Hn

    |

    يذكرني بالافلام الهنديه و عادل امام وجهه شبه حيوان الشمبازي 

    Reply

  • كاضم العسلي

    |

    جميل جدن

    Reply

  • yabuy nu

    |

    ههههههههه عادل امام يشبه الكويتية حياة الفهد الي معي احلى لايك

    Reply

  • وليد دريب

    |

    اضحك مع عادل امام اللعب مع الكبار والله العضيم في مصر كلها ماراح تلاقوا مثل
    هذا النجم الزعيم عادل امام

    Reply

  • ahmed almlgmy

    |

    المثل بيقول من يلعب بنار يحرق اصابيعة

    Reply

  • Samer Almalkea

    |

    لو تلفو العالم العربي كامل عادل الامام اسطورة الافلام العربية 

    Reply

  • Xebat Meydani

    |

    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    Reply

  • Fwauz Alnheet

    |

    سجد الفن تحت اقدامك يازعيم ❤️❤️❤️

    Reply

  • Malek097

    |

    باسم بستا لا تكتب انجليزي ثانية لعبت بتاريخ الانجليزي.يا اخي ما دمت ماتجيد
    لا تكتب هذا شي الشي الثاني لغتك وش فيها العربية لغة عريقة مفرداتها كثيرة
    لغة فخمة باختصار فقط محتاجة منا اننا نثق فيه ونعمل لاجلها

    Reply

  • عثمان العديلي

    |

    النهايه زق زودوه وخربو القصه كله 

    Reply

  • anass jackson

    |

    adil imam good man

    Reply

  • Ahmed Ans

    |

    هههههه حلمم

    Reply

  • Omar

    |

    أنا مش فاهم ليه محمود الجندي ماهربش في الآخر.. مش منطقي 

    Reply

  • maya mahmod

    |

    فيلم لة هدف

    Reply

  • Mohamed Abd El Hadi

    |

    الزعيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمـ

    Reply

  • iazoooz

    |

    أحمد راتب مسوي فيها خليجي ، هذا كلام مو جين . ههههههههههههههه

    Reply

  • ahmed maaty

    |

    Check out this video on YouTube:

    Reply

  • حمودي العميد

    |

    فلم روعة

    Reply

  • Aikido Amman

    |

    nice

    Reply

  • ثامر الزهراني

    |

    مص مص يا معلم

    Reply

  • ibrahim essa

    |

    ليش حرك عينيه ههههههه ركزو مابين١٣٥٥٠١٣٦٩

    Reply

  • oncigar

    |

    1:36:00
    محمود الجندي بيطالع في عادل امام ويرمش عادي, والمفترض انه ميت!

    Reply

  • Kesh Melc

    |

    شوفوا البطايق اللي معلقينها ضباط امن الدوله زكرتني لمن كنت في الروضه كانوا
    يعلقولي بطاقه احسن منها عشان لمن اطلع الاوتوبيس يعرف اسمي ومايضيعني 

    Reply

  • leon vetti

    |

    7oseein fahmee ma yaqder yemsek nafsoo 3an el de7k lama yetkalam ma3
    3adel imam. lazem kan el mo5rej ye3eed kol el la86aat elee 7saeen
    kan 5arej feeha 3an el na9.

    Reply

  • Hasan ali

    |

Leave a comment